Weer een week - Reisverslag uit Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland van Sylvia - WaarBenJij.nu Weer een week - Reisverslag uit Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland van Sylvia - WaarBenJij.nu

Weer een week

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

30 September 2015 | Duitsland, Neumarkt in der Oberpfalz

Hallo lieve mensen ,

Alweer bijna 2 week verder.. Afgelopen weekend ben ik met 2 studenten uit Utrecht naar de dierentuin in Neurenberg geweest. Heel erg mooi! Ze hadden ook 2 baby tijgers, heel zeldzaam! Was een heel gezellige dag. Met hun gaan we komende vrijdag ook naar Oktoberfest in München. De foto's van de dierentuin zal ik later even plaatsen. Over 2 weken gaan we met zn 6en een weekendje naar Praag :)

Mijn nieuwe kamer bevalt ook veel beter dan de eerste. Nu wel helemaal eigen kunnen maken en het voelt inmiddels al wel als thuis gelukkig.
Stage gaat erg goed. MRI zit er voor mij alweer op. Nu begin ik aan een maand op de CT. Doordat de patiënten nog voor mij onduidelijk Duits spreken heb ik hier bij sommige patiënten nog wel wat moeite mee. Verder hadden ze veel positieve feedback! Alleen moet ik soms wat harder schreeuwen tegen de oudere mensen, omdat ze me anders niet horen, haha! Ook dit ging de laatste twee dagen al weer wat beter.

Voor de mensen die het interessant vinden, 19 december kom ik voor twee weken naar huis :) Elke week maken we 2,5 uur teveel en deze kunnen we zo opsparen voor vrije dagen. Deze wil ik o.a. voor de laatste week bewaren, zodat ik een weekje eerder naar huis kan. De overige vrije dagen kunnen we dan vrij maken voor nog leuke uitjes!

Liefss Syl

  • 05 Oktober 2015 - 19:32

    Mama:

    leuk om even je blog te lezen..we bellen gelukkig regelmatig en de ergste heimwee is wel voorbij,
    nu ik weet dat je het er naar de zin hebt..hoop dat je inmiddels iets harder tegen die oude mensen praat hahah..we horen snel weer van je en gaan zeker nog even skypen ..dikke kus van dien moeke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sylvia

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 2958

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 05 Februari 2016

Stage

Landen bezocht: