Alweer December.. - Reisverslag uit Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland van Sylvia - WaarBenJij.nu Alweer December.. - Reisverslag uit Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland van Sylvia - WaarBenJij.nu

Alweer December..

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

06 December 2015 | Duitsland, Neumarkt in der Oberpfalz

Hallo allemaal,

Dan is het alweer december, wat gaat de tijd toch snel. Afgelopen week weer helemaal fit na een week een griepje gehad te hebben. Laatste week röntgen zit er alweer op. Komende week op naar weer een nieuwe plek voor 2 weekjes. Dan is het alweer tijd om naar huis te gaan voor de kerstvakantie! Het aftellen is nu écht begonnen!

De kerstmarkten zijn hier al in volle gang. Afgelopen vrijdag zijn we met z'n zessen na het werk naar Nürnberg geweest. Hier hebben we de kerstmarkt bezocht. De rest was vorige week ook al geweest, maar omdat ik toen ziek was kon ik niet mee dus gingen we vrijdag nog een keer. Het was er super druk, maar de sfeer was erg gezellig. Echt iets dat typisch bij Duitsland hoort en dat kun je natuurlijk niet missen tijdens een verblijf van 5 maanden, haha. Gisteren hebben we 's ochtends even inkopen gedaan voor 's avonds, want al zitten we in Duitsland, Sinterklaas moest wel even gevierd worden. Eerst gingen we even pannenkoeken bakken (in de school, omdat die keuken veel groter is) en toen 's avonds de cadeautjes met gedichten. Was erg gezellig en iedereen had echt goed z'n best gedaan op de gedichten, heel leuk!

Het school leven gaat natuurlijk ook gewoon door dus daar moet ook nog hard aan gewerkt worden. Komende week een drukke week met in het weekend Wenen op de planning. Daarna zal ik wel weer even wat schrijven.

Dikke kus syl

• 07 December 2015 - 12:24

Gea:

hallo lieve sil....

fijn om weer even een bericht van je te lezen.
    het is mooi om te horen dat je het naar je zin daar in Duitsland hebt, vanuit Appingedam sturen we even een dikke xxx en knuffel namens ons allemaal
    tot gauw lieverd...

groetjes veel liefs

de Vriesjes

• 07 December 2015 - 12:50

Opa En Oma V D Werf:

Hoi Sylvia

Hier alles goed,mooi dat je weer beter bent ,en een leuke sinterklaas hebt gehad.
    En dat je de kerstmarkt ook niet hebt gemist wij kijken al weer uit dat je thuis komt met de kerst.
    erg gezellig en een fijn weekend in Wenen liefs van Opa en Oma xxx tot gauw

• 12 December 2015 - 16:55

Barbara:

Hallo syl

echt bijna thuis, lekker kerst vieren en weer gezellig samen.

tot gauw en hoop dat ook deze dagen snel om gaan voor je

groetjes babs