Dag voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sylvia - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sylvia - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

03 September 2015 | Nederland, Groningen

Lieve allemaal,

Vandaag is mijn laatste dag in Nederland aangebroken. Alle spullen zijn inmiddels gepakt en wonder boven wonder past alles, haha! Morgenochtend ga ik met de trein richting Neumarkt (Zuid- Duitsland) voor mijn 20-weekse stage op de afdeling Radiologie. Het weekend hebben we nog om even boodschappen in te slaan en even te wennen op de nieuwe plek. Daarna gaat de stage dan toch echt beginnen.

Ik zal mn best doen hier zo nu en dan wat te plaatsen om jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden. Voor nu laat ik het hier maar even bij..

Liefss!

• 03 September 2015 - 20:26

Mama:

success laiverd..have fun!!!!

• 03 September 2015 - 21:09

Ineke:

fijn dat alles in de koffer past!
    wij wensen jou een goede reis toe, veel plezier !
    tian, hindrikjan en ineke

• 03 September 2015 - 21:24

Anna:

Goede reis laiverd. Veel plezier he?! Leuk om hier je verhalen te lezen. Xxx

• 03 September 2015 - 23:42

Baukje:

...een heel goede reis, en we horen snel van je!

• 04 September 2015 - 19:24

Gerrit En Gea:

hai syl....
    hoorde van je vader dat je goed bent aangekomen, heel veel plezier in Duitsland toegewenst, zijn trots op je , dikke xxx

• 07 September 2015 - 16:47

Sylvia :

Hee wat een leuke reacties (: Dank jullie wel! Het gaat goed, en is nu heel erg leuk! Eerst was het wel wat wennen. Liefss en knuffelss!