Week 2 - Reisverslag uit Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland van Sylvia - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Neumarkt in der Oberpfalz, Duitsland van Sylvia - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

19 September 2015 | Duitsland, Neumarkt in der Oberpfalz

Zooo lieve mensen,
alweer een week voorbij. De tijd gaat hier echt snel. Weer enorm veel geleerd op stage. Ik ben begonnen met een maand MRI, omdat ze nieuwe röntgen apparatuur krijgen en ons hier niet echt bij kunnen gebruiken, haha. Maar MRI is dus wel het moeilijkste en eigenlijk moet je hier ook een specialisatie voor hebben. Qua plannen mag ik dus niet veel meer dan een schedel en de halswervels. Dit gaat trouwens al wel heel goed! Komende week komen er lastigere onderzoeken en is er nog een collega die ingewerkt wordt op de MRI dus moet ik deze week de communicatie met de patiënt doen. Dit vind ik nog wel erg lastig met de taal enzo, want de patiënten praten vaak wel onduidelijker dan de collega's hier. Maarja je moet toch ergens beginnen he, haha aan het eind van de week kan ik dit vast!
Vandaag zijn we (Iris en ik) de berg op gewandeld naar een kerkje waar wij ook steeds op uit kijken. Het begon met een heerlijk zonnetje, maar we waren eerst wel de weg een beetje kwijt.. Later hebben we alsnog de weg gevonden en toen liep het echt heel stijl naar boven, ennn toen ging het regenen dus hebben we in het bos geschuild haha. Toen toch maar verder gelopen, omdat we al halverwege waren en uiteindelijk hebben we toch nog mooie foto's kunnen maken van het uitzicht! Op de terugweg begon het wel heeel hard te regenen en onweren en hielp zelfs het schuilen onder een boom niet meer..(stiekem konden we hier best om lachen!) Morgen maar even een rustig dagje en even goed bezig met de stageopdrachten.
Nou, ik schrijf wel weer een keer wat! De reacties zijn leuk en fijn dat veel mensen het lezen :)

Liefss

• 19 September 2015 - 21:10

Baukje:

Hoi,
    Mooi berichtje van je om te lezen. Blijven we mooi op de hoogte hoe het met je is. Alweer 2 weken om. Tijd gaat wel door, zie alweer uit naar je volgende verhaal. Veel succes in week 3! We denken aan je...

• 20 September 2015 - 11:37

Sylvia :

Jaa inderdaad, is wel handig zo he.. Dankjewel! Komt vast goed(: Jullie ook een fijne week.
    Liefs!

• 20 September 2015 - 15:04

Opa En Oma V D Werf:

hoi ,
    Mooi dat alles goed gaat , en de weken snel gaan. Dat gaat bij ons ook zo.
    We vinden het mooi dat het met de taal ook goed gaat ,al doende leert men .
    En je zit daar ook in een mooie omgeving ,de foto s zijn ook mooi ,en blijven we toch en beetje bij je .

• 21 September 2015 - 18:45

Sylvia :

Fijn dat de weken bij jullie ook snel gaan , ja zo kunnen jullie toch handig even op de hoogte blijven van de verhalen. Leuk dat jullie het lezen.
    Liefs syl

• 23 September 2015 - 13:24

Ineke:

hallo Sylvia,

leuk om je verslag even te lezen
    fijn dat het goed met je gaat
    ik ben nu bij ineke vandaar dat ik je blog kan lezen
    succes
    groetjes pia bel

• 27 September 2015 - 16:37

Sylvia :

Hee Hoi! Leuk dat je ook mn blog gelezen hebt!
    Groetjes Sylvia